City Manager

City Manager

Software pentru instituții publice

HQ Level Business Services SRL, în calitate de partener oficial pentru județele  Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin și Hunedoara vă pune la dispoziție CityManager, o soluție software automatizată concepută special pentru primării și alte instituții publice, care are drept scop digitalizarea interacțiunii dintre instituțiile publice și cetățeni prin simpla accesare a internetului. CityManager este o soluție bifuncțională, ajută atât cetățeanul dar și pe funcționarul public, simplificând radical munca  acestuia.

HQ Level susține digitalizarea interacțiunii cetățean-instituții publice

HQ Level oferă pachete avantajoase pentru instituțiile publice din România.

CityManager LITE

de la € 470 Per Luna
  • Registratura și flux de documente
  • Registre secundar
  • Hotărâri-publicare automată pe site
  • Proiecte de hotărâri – publicare automată pe site
  • Dispoziții – publicare automată pe site
  • Declarații de avere și nterese – publicare automată pe site
  • Anunțuri – publicare automată pe site (Concurs de angajare, colective, achiziții, publicații de căsătorie
  • Legislație (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorită o anumită lege sș de a primi alerte atunci când se modifică)
  • Modul Control Intern Managerial (Posibilitatea întocmirii dosarului SCIM – Control intern managerial – Ordinul 200/2015 – 400/2016 și 600/2018)
  • Costul INFRASTRUCTURA CLOUD
  • Costuri IMPLEMENTARE
  • Petiții, Acces info (legea 544)
  • Avizier (spațiu de informare al angajaților conform ordinului de control intern managerial), Juridic (evidența proceselor), Contracte (evidența contractelor)
  • Calendar, Sarcini (task-uri pentru resursele umane)
  • Devize (de lucrări sau servicii), Concedii (cereri de concediu și evidența concediilor)
  • Înlocuitori (conform ordinului de control intern managerial – neîntreruperea activitâții)
  • Neregularități (modul necesar îndeplinirii standardelor de control intern managerial)
  • Parc auto (alerte la expirarea asigurării, vinietei, ITP-ului etc) + evidența intervențiilor
  • Verificare online stadiu documente
  • Depunere online de documente (documentul va intra în lucru la persoana responsabilă de soluționarea lui iar cetățeanul primește automat mail cu nr. de înregistrare)
  • Raportarea problemelor online direct pe site-ul instituției
  • Plata amenzilor online cu cardul (EuPlătesc – comision 0,7%)
  • Contabilitate bugetară
  • Imobilizări
  • Salarizare
  • Taxe și impozite
  • Registrul Agricol
  • Plata online a taxelor și impozitelor
  • Eliberare automată – certificate fiscale Online
  • Eliberare automată – adeverințe Registrul Agricol Online

CityManager STANDARD

de la € 599 Per Luna
  • Registratura și flux de documente
  • Registre secundare
  • Hotărâri-publicare automată pe site
  • Proiecte de hotărâri – publicare automată pe site
  • Dispoziții – publicare automată pe site
  • Declarații de avere și nterese – publicare automată pe site
  • Anunțuri – publicare automată pe site (Concurs de angajare, colective, achiziții, publicații de căsătorie
  • Legislație (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorită o anumită lege sș de a primi alerte atunci când se modifică)
  • Modul Control Intern Managerial (Posibilitatea întocmirii dosarului SCIM – Control intern managerial – Ordinul 200/2015 – 400/2016 și 600/2018)
  • Costul INFRASTRUCTURA CLOUD
  • Costuri IMPLEMENTARE
  • Petiții, Acces info (legea 544)
  • Avizier (spațiu de informare al angajaților conform ordinului de control intern managerial), Juridic (evidența proceselor), Contracte (evidența contractelor)
  • Calendar, Sarcini (task-uri pentru resursele umane)
  • Devize (de lucrări sau servicii), Concedii (cereri de concediu și evidența concediilor)
  • Înlocuitori (conform ordinului de control intern managerial – neîntreruperea activitâții)
  • Neregularități (modul necesar îndeplinirii standardelor de control intern managerial)
  • Parc auto (alerte la expirarea asigurării, vinietei, ITP-ului etc) + evidența intervențiilor
  • Verificare online stadiu documente
  • Depunere online de documente (documentul va intra în lucru la persoana responsabilă de soluționarea lui iar cetățeanul primește automat mail cu nr. de înregistrare)
  • Raportarea problemelor online direct pe site-ul instituției
  • Plata amenzilor online cu cardul (EuPlătesc – comision 0,7%)
  • Contabilitate bugetară
  • Imobilizări
  • Salarizare
  • Taxe și impozite
  • Registrul Agricol
  • Plata online a taxelor și impozitelor
  • Eliberare automată – certificate fiscale Online
  • Eliberare automată – adeverințe Registrul Agricol Online

Sistem integrat pentru digitalizare interacțiunii dintre instituțiile publice și cetățeni

Avantaje pentru primării

  • simplificarea proceselor interne din instituțiile publice
  • creșterea eficienței funcționarilor publici prin eliminarea și digitalizarea birocrației
  • arhivarea online a documentelor și registratură electronică
  • reducerea costurilor operaționale
  • reducerea erorilor umane prin ghidarea automată a funcționarilor
01
02

Avantaje pentru cetățeni

  • digitalizarea birocrației, deci eliminarea cozilor de la ghișee
  • noi oportunități de interacțiune cu administrația publică
  • creșterea transpartenței instituțiilor din administrația publică
  • creșterea satisfacției cetățenilor prin reducerea timpului petrecut la cozi

Facilități oferite de CityManager

  • plata online a impozitelor, taxelor și amenzilor prin card bancar direct de pe telefonul mobil
  • depunerea online a documentelor sau cererilor și primirea soluționărilor în mod automat
  • semnalarea în timp real a cetățenilor cu privire la stadiul documentelor depuse
  • semnalarea problemelor de către cetățeni către instituțiile publice abilitate direct de pe telefonul mobil
03

Următorul pas în evoluția sistemului de administrație publică

DEMO

Testează gratuit CityManager și convinge-te singur de beneficiile sale !

De ce sa optați pentru CityManager?

CityManager este o soluție inteligentă de management al activității din cadrul instituțiilor publice. Disponibil în Cloud este accesibil de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tabletă, smartphone) cu conexiune la internet. În spatele CityManager, se află ani de colaborare cu administrația publică și dorința de a simplifica birocrația. Vă prezentăm, pe scurt, principalele module din cadrul sistemului integrat CityManager.

1. Sistemul integrat CItyManager (pentru funcționari)  

Modulul de registratură/flux de documente prelucrează datele conform ordinului 946/2005 cu completările și modificările ulterioare (Codul Controlului Intern Managerial, Ordin 400/2015, Ordin 200/2016, Ordin 600/2018). Modulul vă va permite să :

  • urmăriți stadiul documentelor înregistrate
  • eliberați în mod automat documente cu numărul de înregistrare și detalii privind documentul depus de cetățean
  • efectuați arhivări electronice
  • publicați anunțuri de interes public, etc.

2. Integrare web-site cu CityManager (pentru cetățeni)


Cetățeanul are posibilitatea de a verifica în timp real, online, statusul documentului depus. Aceste informații utile sunt disponibile permanent, iar intrarea în sistem se face într-un mod simplu, doar prin accesarea portalului. Iată câteva exemple de documente ce pot fi depuse online de către cetățeni prin intermediul CityManager:

  • Obținerea certificatului de urbanism
  • Obținere prelungire valabilitate certificat de urbanism
  • Obținere autorizație de construire / desființare
  • Obținere prelungire autorizatie construire / desființare
  • Model panou de identificare a investiției
  • Comunicarea începerii lucrărilor (către Primărie)

Prin folosirea soluției CityManager cetățeanul se va simți în siguranță, mereu va fi cineva să-i vină în ajutor, el va putea semnala orice problemă îl deranjează în spațiul public, folosind telefonul mobil dacă are acces la internet, problemele semnalate vor fi preluate, gestionate și vizate spre a fi soluționate.

Vă invităm să ne contactați pentru oferte personalizate accesând rubrica de Contact.

Ai nevoie de ajutor?