Optimizare SEO

Building a safe and for the ages
Ai nevoie de ajutor?

Contacteaza personalul nostru calificat rapid si sigur.

Optimizare SEO

“Optimizare pentru motoarele de cautare” provine din englezescul “Search engine optimization” sau SEO si a aparut dupa dezvoltarea rapida a internetului, in anii 90. Serviciul a aparut urmarea a numarului crescut al paginilor web, si a concurentei din ce in ce mai ridicate in spatiul virtual.

Optimizarea SEO reprezinta in principiu interventia facuta in codul sursa al paginilor ce are ca scop dezvoltarea si concentrarea cuvintelor cheie reprezentative pentru obiectul de activitate al site-ului astfel incat sa primeasca pozitii de top in rezultatele cautarilor si implicit mai multi vizitatori.

Avantajele optimizarii unui site

  • Asigura vizitarea site-ului de catre potentiali clienti. Atunci cand site-ul apare intre primele rezultate dupa un anumit cuvant cheie, cei care cauta produsul/serviciul oferit pot sa vada oferta firmei dvs. Orice forma de publicitate este buna, fie ca este un banner publicitar, o brosura, un catalog de produse, o reclama la televizor. Insa atunci cand bannerul dvs. publicitar apare intr-un ziar cu un tiraj de 300 000 de exemplare, poate fi vazut de 300 000 de cititori. Teoretic! Cati dintre acestia vor vedea oferta, si cati vor deveni clienti? Cei care cauta produsele dvs. intr-un motor de cautare sunt interesati, dorec sa cumpere aceste produse. Poate nu acum, poate nu toti, dar majoritatea! Astfel intrati in vizorul unor potentiali clienti.
  • Vizitatorii care intra pe site cauta exact produsele/serviciile pe care le oferiti. Poate nu toti vor si cumpara, poate nu vor fi toti convinsi de calitatea produselor. Totusi cei care vor intra sunt potentiali clienti. Depinde de oferta!
  • Majoritatea vizitatorilor intra pe un site dintr-un motor de cautare. Restul intra direct(datorita altor metode de promovare) si/sau din directoare.
  • Este cea mai ieftina metoda de publicitate. Daca pentru un minut de reclama tv se platesc sume exorbitante si nu intotdeauna este vazuta de oameni interesati de produsele respective, ganditi-va ca optimizarea pentru motoarele de cautare va aduce in vizorul celor interesati in mod deosebit de produsele/serviciile pe care le oferiti, si in plus este disponibila 24/7. Este reclama ideala: se plateste o singura data, ruleaza la nesfarsit si numai pentru cei interesati.
  • Cesterea profitului. Pana la urma acesta este scopul final al oricarei campanii publicitare si al oricarei forme de promovare. Deci daca aveti o oferta buna si folositi o metoda de optimizare a site-ului corespunzatoare vizitatorii se vor transforma rapid in clienti si vor genera o crestere rapida si consistenta a veniturilor firmei.

Etapele procesului de Optimizare SEO.

PASUL 1 Alegerea cuvintelor cheie. In aceasta prima faza ne vom intalni, vom discuta si vom inceraca sa ne familiarizam cu activitatea firmei dvs., pentru a putea stabilii cuvinte cheie relevante pentru profilul firmei. Ne veti aduce la cunostinta cuvintele cheie pentru care doriti sa fie optimizat site-ul.

PASUL 2 Identificarea si analizarea competitiei. In aceasta etapa vom identifica cine sunt cei cu care sunteti in competitie si ce metode de optimizare sunt folosite. Pe baza lor se va face si promovarea online a unui site. Gasirea celor mai bune cuvinte cheie pentru un site este o etapa cruciala pentru o promovare eficienta a site-ului.

PASUL 3 Propunere SEO. Cuvintele cheie sunt cele pe care oamenii le introduc in motoarele de cautere incearcand sa gaseasca anumite produse si/sau servicii. In functie de cuvintele cheie specificate de dvs, pe baza statisticilor va vom face o propunere, astfel incat sa alegem cele mai relevate fraze/cuvinte cheie.

PASUL 4 Contractul SEO. In urma discutiei cu dvs, vom elabora contractul de SEO. In contract vor fi trecute specificatiile proiectului pentru a evita eventuale neintelegeri. Daca pe parcursul proiectului doriti optimizarea dupa alte cuvinte cheie, care nu au fost cuprinse in contract, sau renuntarea la unele cuvinte cuprinse in contract, acesta va fi renegociat.

PASUL 5 Optimizarea pentru motoarele de cautare.
Se va optimiza:

  • continutul
  • codul HTML
  • meta tag-urile
  • imaginile
  • link-urile

De asemenea site-ul va fi inscris in principalele directoare web si in motoarele de cautare.

PASUL 6 Monitorizare si raport. Progresul site-ului va fi urmarit in permanenta, se vor prezenta rapoarte ale traficului pe site si, pe baza rezultatelor se va modifica si/sau imbunatati strategia SEO.

Pretul pentru Optimizare SEO se calculeaza in functie de numarul de cuvinte dupa care se doreste facuta optimizare, precum si in functie de relevanta lor. Cotatiile de pret incep de la 150 EUR. Pentru comenzi si informatii va rugam sa ne contactati.

 

Care sunt scopurile si beneficiile optimizarii?
Scopul optimizarii web este acela de a pozitiona pagina web cat mai aproape de primul loc in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie. In functie de concurenta, o campanie SEO considerata reusita pozitioneaza un site intre pozitiile 30 si 1. Beneficiul major al unei campanii SEO il reprezinta cresterea in mod natural a numarului de vizitatori vizati, vizitatori care e posibil sa fie convertiti in clienti mult mai usor decat pe cale artificiala.

Care sunt principalele motoare de cautare?
Piata motoarelor de cautare este dominata de Google, care prin motoarele carora le mai asigura rezultatele, acapareaza 60% din piata cautarilor, urmat de Yahoo cu aproape 20%, apoi de MSN cu 10%. Alte motoare mai importante mai sunt AskJeeves, Alltheweb, AOLSearch, HotBot.

Care sunt principalele directoare web?
Pe piata directoarelor web, ai caror editori fac fata cu greu cererilor mari de inscriere, principalul jucator este DMOZ, care nu apartine nici lui Google si nici lui Yahoo. In schimb Google extrage date din DMOZ, de aceea inscrierea in acest director este un pas important in procesul de optimizare. Al doilea ca marime si importanta este Yahoo! Business Directory, urmat de noul Zeal, JoeAnt si About.

Cum se face inscriere in motoarele de cautare?
In general, inscrierea in motoare de cautare se face completand formularele acestora, specifice fiecaruia in parte. Durata de inscriere, acceptul acestora, este incredibil de mare, de la cateva luni la ani de zile chiar. De aceea trebuiesc urmarite alte metode prin care site-ul dumneavoastra poate ajunge in index-urile acestora. Pentru inscrierea in Google puteti folosi link-ul http://www.google.com/addurl . Pentru fiecare motor de cautare in parte accesati sectiunea acestor add link, sau suggest a site.

Ai nevoie de ajutor?